Showkikkercity 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Showkikkercity 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Showkikkercity 2

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

08 Juni 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nog effe een berichtje,

De PC waar ik op zit, sluit automatisch na 5 minuten af, dus alles moet snel.

Ja, we vermaken ons prima in Amerika, maar nogmaals in de restaurants zit je nog niet, of je moet al bestellen.
Als je een extra biertje vraagt, komen ze 100x langs wanneer je nu gaat bestellen.
En als je betaald hebt, kijken ze je niet meer aan.

Ook al heb je een beste fooi gegeven, sommige restaurants rekenen hun eigen fooi al.
NOU! DAT BEPAAL IK ALTIJD ZELF NOG WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaan straks even naar de Las Vegas Strip toe, want daar moet het allemaal gebeuren, volgens horen zeggen.

Mail jullie binnenkort wel even, of we hier die miljoen hebben gepakt.
Of dat we 3 miljoen hebben verloren, goh dat zal dan lang afwassen worden hier.

Kap er nu echt mee, voordat de PC zijn eigen weer gaat afsluiten.
Kan hier ook geen foto's opzetten, dat wordt waarschijnlijk toch thuis.

Groetjes uit Las Vegas.

  • 08 Juni 2008 - 21:11

    Nellie:

    O nee hè, daar gaat mijn deel van de erfenis!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 35246

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: