Nog effe in L.A. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Nog effe in L.A. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Nog effe in L.A.

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

17 Juni 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ja,

Het begint nu echt op te schieten, heb zonet onze extra reisgenoot schoongemaakt
Die extra reisgenoot is de auto, prima bakkie is het en heeft ons niet in de steek gelaten.

Vanmiddag dus de terugvlucht en straks nog maar wat wandelen in Los Angeles, misschien nog even naar de Beach


Wat ik nog vergeten was te vertellen is, dat we afgelopen zondag een stuk route 66 hebben gereden.
Was wel gaaf, historische dorpjes gezien en doorlopen.
Afgelopen zaterdag ben ik nog wat in de bar gaan hangen en heb toen nog heerlijk aangezeten mat een Texaanse.
Zo kon ik mijn Hollandse ervaring en haar Amerikaanse ervaring ruilen met elkaar.
De laatste week ben ik best wel goed in contact gekomen met de Amerikaanse bevolking.

Gisteren zat hier in dakloze in het Lobby van het hotel.
Zij heeft hier 6 uur gezeten en werd daarna met spullen en al naar buiten gezet.
Dit gebeurde door de politie, maar ze schoppen je naar buiten en zoek het dan maar zelf uit.
De oude vrouw liep op krukken en daar stond ze met haar bagage.
Niemand kijkt dus meer naar haar om.


Oke, ik ga even breakfasten en jullie horen weer van mij vanuit Nederland.

Mazzel, Erik












  • 17 Juni 2008 - 14:57

    Roger Rabbit:

    Uh uhhhh uhhhhh Uch.
    Wanneer ga je naar de YMCA ?
    Das niet halal !
    Goh, we kunnen echt niet wachten tot je weer terug bent met al je verhalen. Laat ons effe weten hoe laat je er weer bent, dan begint onze vakantie.
    Dag dag en de groetjes aan Kluk Kluk.

  • 17 Juni 2008 - 15:07

    Marion:

    Nohhh, dat zou toch een droom zijn die uitkomt, alle Roger Rabbits, Vredespijpen, Ambi Pur's, Scheurende Rubbers, en al die ander hilarische(NOT) personen op vakantie als Erik terugkomt........wishful thinking....

  • 17 Juni 2008 - 20:58

    Heleen:

    Ik zal je volgende keer leren hoe je foto's op de site plaatst :-)

  • 19 Juni 2008 - 14:42

    Ilanit:

    Mooie foto's!

    Arm vrouwtje...hebben jullie haar mee genomen in de koffer?Kan wel in 1 van de 1000 kassen gaan werken die wieringermeer rijker geworden is. Bel even als je terug bent en van je vliegbeen af bent...gaan we terrasje pakken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 35224

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: