Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

18 Juni 2008 | Nederland, Middenmeer

Mooi mensen!

Mijn vakantie zit er op en kan vervolgens nu eindelijk is relaxed achter een PC zitten.
Nadeel in Amerika is, je krijgt maar 10 tot 15 minuten internettijd per kamer.
Sommige hebben helemaal geen internet en er zijn er een paar waar je je creditcard doorheen moet schuiven.
Foto's erop zetten ging helemaal niet, de meeste PC kasten zijn helemaal dichtgetimmerd met houten schotten.

Vanmiddag rond 13.00 uur stonden we met de 747 van KLM voor de gate, gisteravond plaatselijke Los Angeles
tijd om 18.00 uur vertrokken.
Afgelopen nacht toch wat proberen te pitten, maar ze hadden volgens mij een hele vracht huilbaby's ingeslagen.

Heb vanmiddag even snel een evaluatie gemaakt van deze vakantie en kom tot de conclusie, dat Yosemite, Bryce Canyon, Zion en Route 66 de hoogtepunten voor mij zijn geweest.
Gisteren zijn we in L.A nog even naar een shopping Mall gereden tegen Beverly Hills aan, deze rit hebben we met een Yellow Cab gedaan.
De chauffeur vertelde het 1 en ander over de levenstandaard in L.A.

Toch hebben we veel zwervers gezien en sommige gesproken.
Ook hebben we in Las Vegas het verschil gezien tussen luxe, glitter, glamour en armoede.
Ik sprak daar een Mexicaanse illegale en zij zei dat er veel van dit soort mensen rondhangen in Las Vegas.
Er was ook een illegale brildragend parketvloerverkopertje, maar deze is uiteindelijk toch weer vertrokken naar Peenpolder.

Wat ook jammer was, is dat wij destijds gekozen hebben voor een autorondreis.
Hiermee bedoel ik dat je op mooie plaatsen soms maar 1 dag verblijft.
Yosemity bijvoorbeeld heeft enorm mooie wandelgebieden en ik zou daar echt wel een paar dagen kunnen rondhangen.
Misschien is dat nog eens wat voor de toekomst.

Wat ons ook opviel is dat de Amerikanen spierwit zijn, het zijn net mollen.
Ze leven de gehele dag binnen, vreten binnen, enz....

Maar ik ben weer een reiservaring rijker en ben toch blij dat ik dit gedaan heb.
Moest een keer wat anders doen dan Afrika.

Als laatste,
ik had mijn hardloopschoenen meegenomen om al die steaks en French fries te verbranden.
Maar de hardloopstampers hebben 2,5 week werkloos in mijn koffer gelegen.
Ik heb dus de gehele vakantie bijna niets aan sport gedaan, veel gevreten, Budweisertjes gedronken en aan de Californische wijn gelurkt.
Maar ik was vandaag toch nieuwsgierig of er Amerikaanse kilo's waren bijgekomen.
Wat denk je, het is er maar eentje geworden.
Begrijp er geen flikker van!!
Toen ik vroeger nog dik was, werd er na zo'n vakantie gelijk een hectare aan mijn lichaam bijgeplakt.

All Right,

Wil iedereen bedanken voor de reacties, ook bepaalde collega's die dit medium hebben gezien als Kliko bak (nee jongens, heb toch wel gelachen om jullie reacties)
Het was voor mij de 1e keer dat ik met zoiets heb gewerkt.
Dus wie weet tot een volgende reis.

Dennis, aankomende vrijdag gaan we weer lekker de koopavond draaien, zie er weer naar uit om All along the watchtower en bullet the blue sky van u2 op You Tube te kijken.
Heleen, zeg maar tegen je koffiezetter dat ie de aankomende tijd Starbuckspoeder in zijn mik gaat krijgen.
Marion, je hebt de hoofdprijs gewonnen betreft reageren op mijn berichten, je cadeau zie je vrijdag.
Enne zus, ga volgende keer maar mee op zo'n vakantie, gaat je beter af dan tegelen.!?

Voor de overige vergetende,
spreek jullie binnenkort wel weer.

O ja, ga proberen wat foto's op deze weblog te sodemieteren.

Groetjes Erik



  • 18 Juni 2008 - 21:26

    Marion:

    Nou, de 1e foto is meteen al een voltreffer! Strakblauwe lucht en zo'n geinig bruggetje, ben benieuwd naar de rest! Ciao!

  • 19 Juni 2008 - 07:41

    Vuilnisman:

    Wat een slijmjurk zeg die schrijfster hier boven mij.
    Je zegt dat je niet bent aangekomen, maar als ik je zo in dat zwembad zie doe je me veel denken aan een vrachtwagen chauffeur die ik ken.
    En over klikobak gesproken, het was zeker niet de bedoeling om mensen te laten lachen, maar om een goede kijk op de werkelijkheid te scheppen.
    Vooral voor mensen die menen jou te kennen (de schrijfster hierboven heeft volgens mij ook het idee jou te kennen. Zij heeft echter nog nooit met jou op vrijdagavond gewerktpppfffrrrrttt).
    By the way, we weten dat je inmiddels weer in Helaasgedemptepoldercity aange(p)land bent, dus
    zijn we al weer druk bezig alle tochtgaten open te zetten hier op de zaak, zodat de frisse lucht alvast onze neuzen kan gaan verwennen.
    Welkom (hahahaha) thuis.
    Ps. wanneer ga je weer ?

  • 19 Juni 2008 - 08:40

    Zwembandjes:

    Uh uhuhuhu uh.
    In het water ben je altijd lichter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middenmeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 35238

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: