Showkikkercity - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Showkikkercity - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Showkikkercity

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

08 Juni 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hai,

Ben zo net in showkikkercity aangekomen en daar bedoel ik Las Vegas mee.
Afgelopen nacht in Death Valley geslapen en het was daar bloedje heet.
Gistermiddag daar niet veel meer gedaan, heerlijk bij het zwembad gelegen en zonnen met een koud biertje.
Gisteravond na het eten ook nog maar even gezwommen.

Death Valley was mooi om te zien, de reis er heen (woestijngebied) heeft toch wel veel dezelfde uitzichten als de Karoo in Zuid Afrika.
Dus ik was daar vrij snel op uitgekeken, maar ja, je moet er doorheen om hier te komen.

Verder word ik schijtziek van het eten in de restaurant hier!
Je zit nog de maaltijd weg te kauwen en ze rukken het bord al onder je reet vandaan.
Ja, zo gaat dat hier.

Ga nu stoppen, heb niet meer tijd op dit moment en wens jullie het allerbeste uit Las Vegas vandaan.

• 08 Juni 2008 - 20:00

Roel En Martha:

halola
    zo te lezen vemaak jij je prima.
    maar kijk uit dat je niet al je geld vergokt wandt dan ben je eerder thuis dan gepland.groetjes roel

• 11 Juni 2008 - 08:35

Ellen:

Ja Erik, dan moet je ook niet op je bord gaan zitten!