Op Schiphol - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Op Schiphol - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Op Schiphol

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

01 Juni 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo luitjes,

Effe 15 minuten internet gekocht op Schiphol en ga straks boarden.
Hebben plaatsen bij het raam, dus als ik het zat ben kan ik even buiten spelen.

Ja, lijk wel niet meer zonder internet te kunnen, vroeger kreeg je een kleurboek mee van je moeder.
Dit om de tijd de doden, nu ga ik gelijk op zoek naar een PC.
Maar ja, straks moet ik een halve dag zonder i.v.m. vliegen.
Het is trouwens superdruk op Schiphol, is de bouwvak nu al begonnen?
Of lijkt het zo en heb ik mijn bril niet goed schoongemaakt.

Goed, ga nog even rondshoppen op Schiphol en over een paar uurtjes de lucht in.
O ja, Jan en Janike! Gefeliciteerd met Tijn zijn 1e en maak er een mooie dag van.

Groetjes Allemaal vanaf Schiphol gewenst.

Erik

  • 01 Juni 2008 - 11:22

    Secret:

    Jo, weet begot nie wie je bent mar er staan hier nog geen reacties dus ik denk, kom ik ga er wa neer zetten.

    Nou n fijne reis naar Amerika en maak er iets leuks van.

    Ojaa!! veel plezier met buitenspelen op het vliegtuig.

    Groetjes Mister Secret

  • 01 Juni 2008 - 21:33

    Youp:

    Nou da's nou gooi je mij af in Voorburg en ga je zelf lekker op vakantie. Mooi is dat!! Nou je blijft maar lekker daar. Na al die 14onz steaks herken ik je vast toch niet meer terug!!

    Youp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 35237

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: