Koffer vol stampen met rommel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Koffer vol stampen met rommel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Koffer vol stampen met rommel

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

31 Mei 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedenavond allemaal,

Zo, ik heb vandaag de laatste stuiptrekkingen op het werk verricht en ben klaar om te gaan.
Morgen is het dus zover en ik ben wel weer aan een vakantie toe.
Dat weekje wintersport afgelopen maart en Italie van een maand geleden mag geen naam hebben. Dus nu maar wat verder weg met die blauwe KLM vogel.

Ga straks mijn koffer volstampen en 10 kilo rennies er bij gooien, zal het zuur daar wel krijgen van al die BIG dit! en al die BIG dat! Ik zie het allemaal wel en ga er gewoon lekker los.
Ik krijg morgen wel een extra middag kado, niet omdat je dat daar kan kopen, maar i.v.m. tijdverschil.
Dus mijn dag duurt morgen zo'n 33 uur, ach na een biertje of tig heb je daar geen erg meer in.

Goed, ik wens iedereen een geweldige zondag toe en probeer jullie morgen wel te mailen uit L.A.
Ga er vanuit dat ik daar wel iets kan vinden wat op internet lijkt.
Anders moeten jullie allemaal even naar de Noordzee toe lopen, dan doe ik het wel even met rooksignalen.
Of ik flikker een Budweiser flesje met een kattebel in de Oceaan.
Ga er dan wel vanuit dat ie ergens medio het jaar 2055 op het Noordzeestrand ligt.

Groetjes uit The Head of North Holland. Erik


  • 31 Mei 2008 - 19:03

    Marion:

    Have a save flight & ENJOY!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 35249

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: