Koffer vol stampen met rommel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Koffer vol stampen met rommel - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Koffer vol stampen met rommel

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

31 Mei 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedenavond allemaal,

Zo, ik heb vandaag de laatste stuiptrekkingen op het werk verricht en ben klaar om te gaan.
Morgen is het dus zover en ik ben wel weer aan een vakantie toe.
Dat weekje wintersport afgelopen maart en Italie van een maand geleden mag geen naam hebben. Dus nu maar wat verder weg met die blauwe KLM vogel.

Ga straks mijn koffer volstampen en 10 kilo rennies er bij gooien, zal het zuur daar wel krijgen van al die BIG dit! en al die BIG dat! Ik zie het allemaal wel en ga er gewoon lekker los.
Ik krijg morgen wel een extra middag kado, niet omdat je dat daar kan kopen, maar i.v.m. tijdverschil.
Dus mijn dag duurt morgen zo'n 33 uur, ach na een biertje of tig heb je daar geen erg meer in.

Goed, ik wens iedereen een geweldige zondag toe en probeer jullie morgen wel te mailen uit L.A.
Ga er vanuit dat ik daar wel iets kan vinden wat op internet lijkt.
Anders moeten jullie allemaal even naar de Noordzee toe lopen, dan doe ik het wel even met rooksignalen.
Of ik flikker een Budweiser flesje met een kattebel in de Oceaan.
Ga er dan wel vanuit dat ie ergens medio het jaar 2055 op het Noordzeestrand ligt.

Groetjes uit The Head of North Holland. Erik

• 31 Mei 2008 - 19:03

Marion:

Have a save flight & ENJOY!!!!!!!!!!!