Wat een vlucht! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Wat een vlucht! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Wat een vlucht!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

04 Oktober 2009 | Namibië, Windhoek

Nou, pfff.. ik ben in Windhoek aangekomen hoor!
Afgelopen vrijdag vol vertrouwen in het vliegtuig gestapt naar Londen en daarna met Virgin Airlines naar Johannesburg.
In de schema die ik had gekregen, wist ik al dat de overstaptijd in Johannesburg naar Windhoek relatief kort zou zijn.

Nu vlogen wij met een half uur vertraging naar Johannesburg, toen wist ik eigenlijk al, dat we de aansluitvlucht naar Windhoek niet gingen halen.
Nou, ik kreeg dus gelijk, op de luchthaven hadden we nog een half uur om in te checken voor de vlucht naar Windhoek.
Maar de handelingen op J'burg gaan zo traag als super dikke stront.
Dit land gaat volgend jaar de WK organiseren.
Nederland mag wel pupillen naar de WK sturen, voordat ze van de airport af zijn hebben de spelers ook een respectabele leeftijd bereikt van 25 jaar.

Goed, verder moesten we gisteren van de luchthaven af, om bij het Virgin kantoor nieuwe tickets te boeken, uiteindelijk vlogen we met air Namibia naar Windhoek (in een toestel die nog op oude diesel liep)
Verder een klote landing op Windhoek, mijn ribben zitten achter mijn oren, mijn teen in mijn kruis en mijn lip zit over bips getrokken.

Kortom ik ben weer in Afrika.
Koffers worden vandaag nog nageleverd en straks de auto halen, daarna zien we wel.
Gisteren wel lekker een paar biertjes gescoord en springbok gegeten.
We zijn met een paar andere nederlandes naar een zeer goed restaurant geweest.

Het weer is hier prima en ga het er lekker van nemen.
Morgen richting het Etosha park, dus vandaag nog een dagje windhoek.

Zo, dat is het voor even en tot horens.
Groetjes Erik

  • 04 Oktober 2009 - 08:23

    Je Leukste Collega:

    windhoek, ik vraag me af waarom jij hier zoveel interesse in heb. Zou het iets met de naam te maken kunnen hebben?

  • 04 Oktober 2009 - 09:10

    Nicoline Poland:

    Nou je heb de reis overleeft lees ik.
    En de rest dan van je reisgenoten die hebben het ook overleeft.

    Nu zo ik graag je vlugtnummer voor de terug reis willen dan kunnen we kijken hoelaat jullie op schiphol aan komen. voor de taxi,

    Nou veel plezier daar met zijn alle,
    En tot schijfs weer

    Doe de groeten aan allemaal Nicoline

  • 04 Oktober 2009 - 09:35

    Marion:

    My God! Nou, dat had nou echt iets voor mij geweest...Air Namibia.....NO WAY!!!!
    Hav fun!

  • 04 Oktober 2009 - 10:19

    Willem:

    Hello Erik, Joop en ....

    mooi dat jullie goed zijn aangekomen om jullie trip
    vakantie reis te kunnen aanvangen veel plezier met mekaar en tot mails/horens.

    Willem.

  • 04 Oktober 2009 - 11:17

    Janike:

    Erik, ik heb je niet eens fatsoenlijk een fijne vakantie gewenst...Bij deze... En na zo'n vlucht ben je zeker aan vakantie toe!! :-)
    Geniet!
    groetjes van de Aak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Windhoek

Back to Africa

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2009

Back in Holland en pics!

17 Oktober 2009

Met een bootje de grens over!

16 Oktober 2009

Werelds!

13 Oktober 2009

Okavango

12 Oktober 2009

Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 35179

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: