Nog 1 dagje werken! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje werken! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje werken!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

30 September 2009 | Nederland, Middenmeer

Hoi luitjes,

Yep! Erik gaat weer op vakantie en ja, de keuze is weer op Afrika gevallen.
Ach, na 7x keer Zuidelijk Afrika gezien te hebben, begint het toch weer te trekken.
Na vorig jaar deze weblog bij te hebben gehouden vanuit the States, ga ik dus een nieuwe uitdaging aan.
Weet totaal niet of ik iets van internetprik kan vinden in Namibie, Botswana en Zambia, maar ik doe mijn best.

Ja en dan toch de keuze weer om Afrika te bezoeken!
Ben ook nog even bezig geweest met Vietnam en Cambodja, maar zoals eerder gezegd "back to africa"
De reis begint vrijdag vanuit Amsterdam richting Londen, daarna naar Johannesburg en dan de vlucht naar Windhoek te Namibie.
Vanuit daar begint de vakantie echt, met de auto richting de grens van Angola, daarna afbuigen naar Botswana en dan richting Zambia.
In die tussenliggende gedeelte probeer ik jullie op de hoogte te houden!

Ik heb er echt reuze zin in, lekker weer genieten van de vlaktes, wildparken, wilde beesten en natuurlijk niet te vergeten; 's avonds lekker met een biertje de BBQ
(op z'n afrikaans de braai) aansteken.
Zal ook mijn best doen mooie plaatjes te schieten, met de nieuwe camera moet dat wel lukken.

Als laatste, jullie mogen weer reacties plaatsen en dat is altijd gaaf deze te lezen vanuit het verre.

Jullie verder succes met de Hollandse herfst stormen en het begin van 't erwtensoepseizoen.
Ik ga effe lekker genieten 10.000km verderop.

Groetjes Erik.


  • 30 September 2009 - 21:19

    Ilanit:

    Hele fijne vakantie...enne hou de auto heel;))

    Geniet ervan en niet te veel mailen want de dagen zullen wel om vliegen!

    Tot gauw!

    P.s.ben toch benieuwd wie je in je koffer mee terug neemt

  • 30 September 2009 - 21:23

    Marion:

    Het zal mij toch weer benieuwen........;-)
    Tot morgen!

  • 30 September 2009 - 22:14

    Heleen:

    Laat je niet een spoor van vernieling achter, want ik moet een maand later dezelfde route nog afleggen he?

    Geniet er van!

  • 01 Oktober 2009 - 06:21

    Lex:

    Wel weer even wennen hoor dat we het straks weer 3 weken zonder jou moeten stellen. De frisse lucht op kantoor zal ons goed doen. Prettige vakantie en ik hoop voor je dat je niet teveel last hebt van je blessure (daar komen we later nog wel heel even op terug). He snuiter geniet ervan. mzzzzlex

  • 01 Oktober 2009 - 15:18

    Linda:

    hey Erik nou we wensen je vanuit Heemskerk een goede vlucht en een hele fijne rugpijnloos vakantie toe.
    Groetjes Pat, Lin,& Jayn

  • 02 Oktober 2009 - 08:16

    Dennis:

    Wij vinden het ook wel lekker dat je even weg bent.... veel plezier, gr de klitjes

  • 02 Oktober 2009 - 15:41

    Karen:

    Hoi Erik,

    Op dit moment van typen zat jij ingecheckt enz.. op je vliegtuigstoel in afwachting van vertrek uit dat saaie Holland. Hoop dat je goed bent aangekomen en dat de reis met het lange wachten mee is gevallen. Eindelijk weer in AFRIKA. Ben benieuwd naar je reisverslag zal vast weer te leuk zijn om te lezen, groetjes Karen

  • 02 Oktober 2009 - 20:22

    Zus:

    Niemand van jullie (...) verdwaald? Het hele gezelschap bij elkaar weten te houden mét koffers en mét apparatuur? Mannen, een goed begin is het halve werk. Geniet ervan. Dan genieten wij van de mooie foto's die je deze vakantie wél op je blog gaat plaatsen.

  • 03 Oktober 2009 - 07:55

    Veel Plezier:

    Bij toeval stuitte ik op deze site! Ik heb ook oren ernaar om naar Afrika te reizen (zelf kom ik net uit Egypte maar ben al aan het bedenken waar de volgende reis heen zal gaan) Veel plezier en succes met de camera!!

    Groetjes Joke

  • 03 Oktober 2009 - 16:58

    Robert En Trijnie:

    Ha die Erik,
    We willen je een grandioos mooie vakantie toewensen, hopelijk zonder die nare rugpijn. Elke avond een flinke neut nemen voor je het bed in stapt, vergeet de last misschien iets. Heel veel plezier en geef je ogen en oren goed de kost. Geniet er van en we horen nog wel van je.

  • 03 Oktober 2009 - 19:08

    Roel:

    Hoi Erik
    een hele fijne vacantie toegewenst ook voor de andere personen die meegaan.
    Ook namens de biljartklub een goede reis en we zien jullie weer graag heelhuids terug gr roel

  • 03 Oktober 2009 - 22:01

    Zus:

    Had het in mijn vorige reactie over 'een goed begin'. Wat schertst mijn verbazing? Een sms met de vraag naar het telefoonnummer van jullie reisbureau! Vertraging vanaf Heathrow en dan de aansluiting op het vliegtuig naar Namibië missen... Gelukkig zijn jullie, 7 uur te laat, toch op plaats van bestemming aangekomen. Maar jij zonder koffer??? Met wie z'n tandenborstel ga jij poetsen? En als ik je collega's mag geloven... nóg een dag in dezelfde slip? Knap hoor, van je reismakkers.
    Jammer van het begin, de vakantie kan nu alleen maar goedkomen toch??
    Heel veel plezier verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middenmeer

Back to Africa

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2009

Back in Holland en pics!

17 Oktober 2009

Met een bootje de grens over!

16 Oktober 2009

Werelds!

13 Oktober 2009

Okavango

12 Oktober 2009

Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 35226

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: