Back in Holland en pics! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Back in Holland en pics! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Back in Holland en pics!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

19 Oktober 2009 | Nederland, Middenmeer

Ik ben destijds mijn verslag begonnen met Back to Africa, laat ik 't nu ombuigen in back in Holland.
Vanmiddag zijn we weer op Schiphol aangekomen, maar dat ging niet zo maar!

Gistermorgen werden we rond 10.45 uur bij onze laatste overnachting opgehaald in Livingstone te Zambia, om vanuit daar nog een groep van 21 personen op te pikken richting de luchthaven.
Deze groep waren ook Nederlanders en van de reisgroep Djoser, dus even lekker reisverslagen uitdelen.
Op de luchthaven aangekomen was het 1 grote teringzooi met een grote mierenhoop mensen.
Uiteindelijk bij de incheckbalie aangekomen, kwam de incheckmuts erachter dat wij niet op de lijst stonden.
Ik zeg wat!! Ik heb 3 dagen geleden zelfs deze vlucht nog herbevestigd per telefoon, maar ik kon lang en breed lullen "we stonden er niet op"
En ik moest maar effe naar het kantoor toe nieuwe tickets boeken.
Toen werd ik echt pissig en mijn koffers keihard tegen de incheckbalie aangeflikkerd.
Dit maakte waarschijnlijk indruk op de bazin van die incheckgrobbekuikens, ineens kon er wel iets geregeld worden.
Dus 2 met South African Airway en de andere 2 met British Aiways naar Johannesburg.

Vanaf Johannesburg weer richting Londen en heb heerlijk geslapen onderweg, vliegtuig was halfvol en de plaatsen waren voor 't uitkiezen.
Werd vanmorgen wakker boven Parijs, schitterend gezicht al die lichtjes in het donker.
Vanmorgen weer te laat op Londen voor de aansluitende vlucht naar Amsterdam, dus ook weer nieuwe tckets boeken om naar Schiphol toe te komen.
Ik heb al veel gevlogen, maar nog nooit een vakantie waar ik zoveel heb moeten regelen betreft de vluchten.

Terug te komen over mijn Afrika vakantie, het was weer super en heb er van genoten.
Ik zie nog die jochies voor me, die we onze picknik eten hebben gegeven.
Ook heb ik nog een klein meisje (samen bij haar moeder) zakcentjes in haar handen gedrukt.
Heb me ook de kolere gelachen, dat je in een vaag dorpje te Botswana loopt en 2 ventjes in Feijenoord shirtjes ziet lopen met de Fortis Logo er op.

Nou, ik zal er een paar foto's bijrammen en wil jullie weer bedanken voor de reacties.
En Marion, jij was weer een echte Die Hard betreft de reacties.

Tot een volgende reis, wat mij betreft snel genoeg!
Niet schrikken mensen, maar een volgende word geen Afrika.
Wordt wel weer eens tijd een ander continent aan te doen.

Groetjes Erik.


  • 19 Oktober 2009 - 20:56

    Zus:

    Hé Marion,
    Volgens broer heb jij gewonnen!
    Dat wordt minstens gebak!

  • 19 Oktober 2009 - 20:58

    Zus:

    En die foto's, die nemen zoveeeeel tijd in.

  • 19 Oktober 2009 - 21:20

    Marion:

    Nou zeg, da's toch weer leuk, maar ik vond eigenlijk dat de eer naar jou moest gaan "zus". Je was naar mijn mening net zo'n die hard. Dus lijkt het me op zijn minst een gedeelde 1e plaats. Wel jammer voor alle smurfen, DSBers, vader Abrahammen en anderen die hun ware identiteit zo angtsvallig onder een pseudoniem plaatsen ;-) maybe better luck next year........

    Erik, tot morgen! en ehhh the pics????

  • 19 Oktober 2009 - 21:23

    Zus:

    Hee Marion,
    Heb de hint begrepen, we delen de kosten van het gebak?

  • 20 Oktober 2009 - 08:48

    Peter. R. Speursmurf:

    He Eerke, mooi om te horen dat je zo genoten hebt. Het komt je toe. Het lijkt ons ook echt prachtig om zoveel vriendelijke en zwaaiende mensen te zien.
    Even een vraagje over jou enorme agressieve uitspatting;
    Wil je ons een plezier doen en vragen of ze opnames hebben van dat gesmijt met koffers ? We willen dit toch echt wel eens zien. Gelukkig ben je niet zo baldadig als die gast die jou fiets in twee stukken heeft getrapt. Wij hebben overigens hier in Nederland ook niet stil gezeten. We hebben namelijk Peter.R. de Speursmurf ingeschakeld om deze onverlaat zsm op te laten pakken en in het openbaar aan de schandpaal te nagelen.
    We zijn al wat meer over hem te weten gekomen. Hij verraad zichzelf voornamelijk door mensen lastig te vallen met een lawine aan one-liners.
    Even een paar voorbeeldjes hiervan;
    -Ik heb er niets mee.
    -Het komt even niet uit.
    -Effe lekker los trappen (tegen onze Eer zijn fiets zeker).
    -Het is de laatste tijd behoorlijk druk.
    -Pfffft, oh ik ben echt verrot.
    -Je pikt het zo weer op.
    Indien u bovenstaande herkent, verzoeken wij u zsm kontakt op te nemen met onze Eer. Hij wil namelijk geld zien.

    He Eer te gekke foto's man. Vergis ik me nou of ben je iets voller geworden ? Als ik jou was zou ik die bakken met salade maar weer aanrukken.

    He, we zien elkaar weer snel. En doe de groeten aan de wandelsmurf.

    Mzzzzzl.

    Ps.
    Nog een paar weken en je kan weer op eigen kracht je luchtcirculatie regelen.


  • 21 Oktober 2009 - 14:55

    Zus:

    De foto's waren het wachten meer dan waard, Erik, ze zijn prachtig!

  • 21 Oktober 2009 - 18:42

    Nicoline:

    wat een leuke foto's heb ze even gekopiëerd van je
    er leuke hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middenmeer

Back to Africa

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2009

Back in Holland en pics!

17 Oktober 2009

Met een bootje de grens over!

16 Oktober 2009

Werelds!

13 Oktober 2009

Okavango

12 Oktober 2009

Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 35234

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: