Koffers zijn onderweg! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Koffers zijn onderweg! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Koffers zijn onderweg!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

04 Oktober 2009 | Namibië, Windhoek

Zo, vandaag auto opgehaald bij het autoverhuurbedrijf, dus even door Windhoek heengesjeesd en daarbuiten.
Wel weer even wennen links rijden, maar heb nog geen schade aangericht.
Verder duurde het ook even voor dat we de auto mee hadden, nogmaals het is Afrika he!

Het hier uitgestorven vandaag i.v.m. zondag (nu zullen de meeste van jullie denken, nou dat heb je in Middenmeer toch ook en dan elke dag!!)
Vanmorgen ook de verdere reisdocumenten gehad voor het verdere Namibie, Botswana, Zambia.
Vandaag een relaxed dagje gehouden, door de binnenstad gelopen en wat gezwommen.
Ook nog een hele troep bavianen over de weg zien lopen, maar dat zal nog wel meer gebeuren. Ik heb die klote beesten maar even aangesproken en gezegd dat ze over de stoep moeten gaan lopen.

Heb nog steeds geen koffers, ben zo net gebeld door de luchthaven en ze schijnen onderweg te zijn.
Nou, ik wacht het af en anders rij ik naar de luchthaven toe, ruk die vent achter de balie vandaan, spijker hem vast op de landingsbaan en laat een boeing op hem landen.
Ja, stoere praat he!

Morgen gaan we richting het Waterberg reservaat en daar hebben we ook 2 ovenachtingen.
Straks gaan we lekker uit eten in Joe's Beerhouse en daar heb ik goede herinneringen aan over gehouden 3 jaar geleden.
Taxi is ook geboekt om daar heen te gaan, maar ja in dit land weet je niet of hij komt.

Goed, tot horens weer en groetjes uit Windhoek.

• 04 Oktober 2009 - 16:09

Marion:

Geen koopzondag?? Hier wel! Anders had je even naar de hemanamibië kunnen gaan om een paar schone johnny's te kopen!! eet ze!!

• 04 Oktober 2009 - 16:49

Pol Van Lizy:

He ouwe rukker, leuk te vernemen dat je weer op je plaats zit, lekker tussen de bavianen! Geen nood, dat zijn sociale dieren die je in een mum van tijd als eentje van hun beschouwen. Nu nog lekker rondlopen met je broek af en je staartje ophoog en het komt wel goed meet die beesten!
    Have fun in Joe's beerhouse!
    groeten
    Pol
    Begijnendijk,Belgie

• 04 Oktober 2009 - 18:20

Youp:

He brillemans, wat loop je nou te zeuren over je koffers. Het is vandaag dierendag en wat heb ik gekregen van je? Alleen maar hoofdpijn door dat gezeur van je. Je zorgt mar dat je een heel groot kado voor me meeneemt anders ga ik noit meer terug naar dat gat in Noord-Holland.

P.S. Gisteren ook een K-avond gehad. ADO heeft gelijk gespeeld tegen Groningen.

• 04 Oktober 2009 - 18:50

Jan G:

Grappig, Windhoek.
    Uit jou hoek komt meestal ook veel wind.....
    Prettige vakantie, en we zien je wel op Tijn's verjaardag.

• 04 Oktober 2009 - 19:38

Roel:

je viel zeker niet op tussen de bavianen ha ha ha veel plezier en de groeten aan de andere

• 04 Oktober 2009 - 20:17

Zus:

Ado gelijk, maar AZ heeft gewonnen hoor!

• 05 Oktober 2009 - 08:35

JW:

dat je lang moest wachten voor je de auto meekreeg is niet zo vreemd, in Afrika is het natuurlijk niet zo makkelijk om aan winterbanden te komen.

• 06 Oktober 2009 - 07:41

Solex:

Ha die Berik,
    Sorry voor deze late reactie maar ik kom zojuist van de Bierfeesten uit Munchen. Hikkerhikhik.
    Ik begrijp dat je je koffer later krijgt. Zal bij jou vast niet zo'n probleem zijn. Je kan toch wel een paar dagen zonder tandenborstel, string en het lekkerweglezende blaadje; Sweetboys from the polder.

Later !!!

ps. Hoe is het me je verdoofde afknijpertje ??

• 06 Oktober 2009 - 11:07

Karen:

Nou ik denk dat alles wel gezegd is.

Groetjes Karen

• 08 Oktober 2009 - 13:05

Ben:

Hoi. Even ter info aan een ieder(Voor al aan Jan G) van onze reislustige Berik. Erik heeft via via laten weten dat hij Windhoek heeft verlaten en één of ander bokkiewokkiepark binnen is gereden. Hij heeft ook aangegeven waarom.
    Het regende er totaal niet. Dat is voor onzer aller Eerke niet echt fijn, aangezien hij een voorkeur heeft voor Natte Windhoek. In het park waar hij zich nu bevindt, is hij overigens op zoek naar wild (???). Waar dit op slaat weet ik ook niet. Wild in de zin van Wildeten of Wildplassen of Wilddoen of Wildvrouwenvolk of gewoon Wildesex. We hopen nog wat van hem te horen voordat hij te wild doet.

Mzzzlben

Ps. He Eerke, hoe is het met je afgeknepen sluitzenuwbaan ?