Mooi Volendam! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Mooi Volendam! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Mooi Volendam!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

11 Juni 2008 | Verenigde Staten, Moab

Ja, daar is ie weer!

Hebben gisteren Las Vegas ingeruild voor de Canyons.
Dan denk ik gelijk aan dat oervervelende bandje (Canyon) wat destijds "Mooi Volendam" zong.
Maar gelukkig, ben hier geen Annie Schilder of Piet Veerman tegengekomen.
Dus ben toch echt in de Amerikaanse Canyons tercht gekomen.

Wel een heel verschil van het bruisende Las Vegas naar de natuur alhier.
En we hebben zelfs nog de grand Canyon nog te gaan.
Wel begint de vakantie al aardig te verdampen kwa tijd.
Morgen weer een park in en van de vergezichten genieten.
Er zijn hier veel Canyons waar je gigantische wandelingen kan maken, maar ja, het ontbreekt aan tijd he!!

Ook al veel racefietsers gezien en laat dat nou mijn grootste sporthbby zijn!
Dus dat doet even pijn aan mijn ogen, als we ervoor bij rijden met de auto.
Ach, wie weet nog eens in de toekomst.

Zeg Linda, de BBQ is wel gezellig geweest denk afgelopen weekend!
Helemaal gezellig omdat ik ontbrak zeker (snif!!)
Maar je komt het in Augustus bij mij met de gehele groep maar overdoen.

Goed, ik sta hier gewoon in 1 of andere electroshop te internetten en spring zo even lekker in het zwembad met de overige.

Wens jullie weer het allerbeste en tot horens.

Groetjes van Erik Agassi (ja de nieuwe Las Vegas Kid)

  • 12 Juni 2008 - 06:23

    Baars B:

    Ook op het werk is het gezellig de laatste week.
    We weten niet waar het aan ligt maar hopen dat het nog lang door blijft gaan.
    Ps. Misschien moet je daar nog maar een tijdje blijven.

  • 12 Juni 2008 - 14:28

    Linda:

    bbq was inderdaad gezellig...zonder jou..hi..hi. we gaan het zeker bij jou nog ff dunnetjes overdoen en dan de week daarop GULPEN...pff afzien hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Moab

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 35205

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: