3-0 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu 3-0 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

3-0

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

09 Juni 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag hollandse mensen,

Ik heb hier vanmiddag een heerlijk potje voetbal zitten te kijken in een gokkroeg.
Amerikanen keken wel raar toen wij aan het juichen waren.
Het was alsof ze water zagen branden, maar dat interesseerd me geen hol!

Zitten overigens nog steeds in Las Vegas en vanavond weer effe stappen.
Morgen gaan we weer een andere route rijden en dan richting de canyons.
Ik verwacht dat ik daar wat minder internetprik heb, dus verlopig zijn jullie denk even van mijn af.

Vanmorgen naar de Hooverdam toegereden en dat was fantastisch.
Wat een geweldig grote stuwdam om electriciteit op te wekken.
Echt een enorm bouwwerk.
Heb er foto's van genomen, maar ja! Nogmaals ik kan ze niet plaatsen.

Oke, dit was het weer even en iedereen morgen een oranje shirt aan he, i.v.m. de winst!

Groetjes Erik

  • 10 Juni 2008 - 09:11

    Trijnie:

    Wat fijn dat jullie ook zo hebben genoten van echt Hollands voetbal. Doet je even weer herinneren aan ons kikkerlandje. Nog niks gehoord van je winsten in de gokstad. Of viel het een beetje tegen ?? Heel veel plezier nog, en de foto's krijgen we denk ik nog wel te zien als je bij ons komt in "t Vjenne". Groetjes ook van Robert.

  • 10 Juni 2008 - 09:40

    Dennis:

    He Dijkkie, ik dacht dat jij niet zo veel had met voetbal, Nederland is iedergeval helemaal oranje gekleurd. Als "we "hebben gewonnen staat iedereen natuurlijk weer achter Van Basten met z'n kornuiten..

  • 10 Juni 2008 - 19:38

    Ellen:

    Hee Erik! Ja, wat heeft het elftal goed gespeeld he? Mam had gister al een Oranje shirt aan (bracht geluk, dus goed spel was al helemaal niet meer nodig! Zegt ze zelf) Hier hangen de oranje vlaggetjes alweer buiten, net als bij Tonnie en Froukje!

    Ik vind trouwens wel dat je het zo erg leuk doet zo, je weblog bijhouden! Ik ben benieuwd naar de foto's! En heeft opa het ook een beetje naar zijn zin?

    Mag ik de volgende keer mee in je koffer?

  • 11 Juni 2008 - 10:30

    Dennis:

    He dijkkie, je bent over de helft van je vakantie, Nu gaat de tijd pas echt snel.....
    Tot over een week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 35268

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: