Weer eenstukje Amerika gezien - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Weer eenstukje Amerika gezien - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Weer eenstukje Amerika gezien

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

06 Juni 2008 | Verenigde Staten, Visalia

Welcome,

Ja, ik ben er nog steeds, heb al veel mooie dingen gezien.
Gisteren was Yosemite erg gaaf en vandaag ook nog een mooi park bezocht met prachtige uitzichten.
Alleen kon gisteren niet berichten, ze hadden daar geen internet verbinding en zit nog wel in Fuckin Amerika.
Ze hebben toch altijd alles goed voor elkaar. Nou niet dus!!!!
Ik had al een postduif weggestuurd met een nieuw bericht, zijn reet ingesmeerd met sambal (kon ie harder vliegen)
Maar boven Yosemite hebben ze hem uit de lucht geschoten met kersenpitten.
Je kan hier namelijk heerlijke kersen kopen.

Was wel blij dat we San Francisco uit waren, we zaten echt in de verkeerde hoek.
Ook wel weer bijzonder om dat mee te maken.
In de avond nog met een verslaafde gepraat aldaar en besproken hoe het leven daar op de straat gaat.
Echt ingelooflijk als je dat allemaal zag, ik mopper voorlopig niet meer.

Morgen gaan we richting Dead Valley en van uit daar naar Las Vegas.

Het is hier behoorlijk warm en de wegenaanduiding valt ook zwaar tegen.
Maar we zijn er altijd nog uitgekomen en de lol zit er nog in.
We zitten nu ergens in Canada, dus we zijn er altijd nog goed uitgekomen?????

Met de rest van de groep gaat het oke en vermaken hun ook opperbest.
Al veel foto's genomen en doe nog steeds mijn best deze voor het jaar 2050 te publiceren.

Overigens hadden we gisteren in Yosemite een pracht uitzicht over een groot deel van het park.

Amerikanen zijn toch wel een vreemd slag volk, in de restaurants is het zo overdreven, maar ze zullen mij misschien ook wel een eiken vinden!

Goed, ik ga effe zwemmen en een biertje pakken.
Als jullie dat ook even doen van het weekend, hebben we allemaal lol "Toch!?"

  • 07 Juni 2008 - 07:45

    De Bosbouter:

    Ik kan me niet voorstellen dat die Amerikanen jou een eikel vinden. Hooguit dat ze jou een paprikaknop vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Visalia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 35194

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: