Vreemde Stad - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Vreemde Stad - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Vreemde Stad

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

04 Juni 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Hier is ie weer,

Ja, ja, ja ja, de foto's komen eraan, alleen het hotel waar ik nu zit, heeft een defecte internet verbinding.
Dus nu maar effe een vaag internet cafe opgezocht.
De area waar ik nu zit in San Francisco is sowieso vaag.
Rondom drugsgebruikers, zwevers en nog meer van dat gespuis.
Vandaag een tour door de stad gedaan, Golden Gate bridge overgereden en lekker vis gegeten en een paar biertjes gedronken op de pier.

Ook naar Twin Peaks gereden en vanaf daar de Skyline van S.F. bekeken.
Wel een mooi uitzicht, zonet met de tram teruggegaan naar het hotel.
Dat ding natuurlijk overvol en stapt er ook nog een hele school in met kleine chineesjes.
Leek wel een Babybooming en Erik als Chinatown Papa.

Gisteren een mooie Coastdrive gedaan langs de Pacific Ocean vanuit Grover Beach en morgen de binnenlanden in om de parket te bezoeken.

Weet wel dat ik enkele kilo's aan gaa komen, ik doe hier helemaal niets aan beweging, uitgezondering op eten en biertjes drinken.
Ja, ik heb toch vakanties en er zullen wel een paar van jullie denken "Erik kan wel wat vet bijplamuren"

Goed, mijn internetkaart loopt af en hoop binnenkort een betere verbinding te hebben om foto's te sturen.

Mazzel, Erik

  • 05 Juni 2008 - 05:27

    Nicoline:

    Wat leuk dat je onsberichten stuurt. Maar hoe is het met de rest van de groep. schijf daar is over.Maar wel leuk dat het goed gaat daar.
    Groeten Nicoline en de rest van de fam

  • 05 Juni 2008 - 06:13

    Janike:

    Klinkt allemaal goed....Kijk je uit dat je straks zelf geen spuit in je arm/bot hebt staan!

  • 05 Juni 2008 - 06:19

    Lange Frans:

    Hee ! Heeee ! Heeeeeee !!
    Kom jij een paar kilo aan ? Hee ! Heeee ! Hee!
    Dat is zeker de bekende uitzondering ? Uh Uh Uh.
    By the way, die kleine chineesjes zijn lekker hoor met een beetje sambal bij.
    Let even op als je morgen S.F. gaat verlaten, er staat midden op één van die verkeerspleinen een stel die het verkeer in goede banen lijdt. Uh Uh Uh

  • 05 Juni 2008 - 08:30

    Peter Snik:

    Alles Cool in the States?

  • 05 Juni 2008 - 08:34

    Marion:

    Hey Erik, Haal me hier weg!!!!!!!!!!! Je ziet het al, het humor-nivo is gedaald below zero!!!!!! Take care!

  • 05 Juni 2008 - 11:40

    The Dog:


    Waf waf waf.
    Oh ja shit, in het engels.
    Wef wef wef or raf raf raf !!?

  • 05 Juni 2008 - 13:08

    Borat:

    He shit, waar is mijn broodje kaas voor onder de middag. Ik kom in eens inwendig lucht te kort, ik heb niet voor niets altijd mijn eigen odorex (anti Borat) bij me.

  • 05 Juni 2008 - 18:56

    Roel En Martha:

    hoi Erik
    Wat leuk zeg dat je elke keer een berichtje stuurd wij zijn blij dat jullie het erg naar de zin hebben en geniet er van.
    doe de groetjes aan de andere en tot horens.
    Roel

  • 05 Juni 2008 - 21:39

    Nellie En Mirjam:

    Zeg, nog geen week in Amerika en nu al niet meer hollands kunnen lullen? Wat nou 'area', dat is gewoon OMGEVING en een 'tour' is een RONDLEIDING! Gelukkig is mijn engels wel redelijk en kan ik je bij terugkomst nog verstaan.
    Maarrrrrrrr... wat een gezeur over de rest van de groep, het is @#$%$#@ jouw weblog toch? Hadden de oudjes er ook maar één moeten aanmaken en voor The Dog het volgende: Waf waf op zijn engels is Bark bark.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 35230

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: