Californische Wijn - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Californische Wijn - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Californische Wijn

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

03 Juni 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goeiemorgen Allemaal,

Oh nee 't is bij jullie middag natuurlijk.
Ja, sorry heb nog een lichte kater van gisteravond, wij moesten hier een keer Californische wijn proberen.
Nou ik heb het geweten ook, werd wakker met 1 oog naast mijn linker mondhoek en de andere op mijn schouder.
Heel langzaam begint alles nu weer strak te trekken.

En dan de hoeveelheid eten die ze hier voorschotelen, ik had Calamari besteld.
Ongelooflijk, een heel weeshuis kon er van eten.
Amerikanen die naast mij zaten, scheppen zulke hoeveelheden met gemak naar binnen.
Alsof het een snel te nuttigen voorgerecht is.
Verder wel heerlijk geslapen en straks de auto in en richting San Francisco.
Moeten ongeveer 270 mile rijden voordat we daar zijn en daar zien we wel weer.
Zoals het er nu voor staat, gaan we daar morgen een stadstour doen.

Misschien pakken we Alcatraz er nog bij, maar dat zien we daar wel.
Ik hou jullie weer op de hoogte.

Groetjes weer van mij, pffff....
10 voor 7 in de morgen en ik zit alweer achter de pc.

Erik

• 03 Juni 2008 - 13:59

Nellie:

Bedankt voor je smsje, zo vroeg in de ochtend. Zal niet te veel terug sms-en, anders kun je voortaan als WSNP-er door het leven. Ga je ook nog foto's op je site plaatsen? Word al die lettertjes een beetje zat, haha.
    Groetjes aan iedereen daar.

• 03 Juni 2008 - 14:12

Marion:

16.10uur: Ik weet niet of ik dit allemaal nog wel wil lezen........IK WIL OOK OP VAKAAAAANTIE!!!!!!!!!! Nah ja, nog een week of 7 dan mag ik ook, haha! Vanavond gaan we weer lekker de avond4daagse wandelen......ook leuk.... ;-)

• 03 Juni 2008 - 18:12

Janike:

Ga je nu elke keer vertellen hoe leuk het wel niet is???!! Hier is het ook mooi weer en staat ook een mcdonalds.

• 03 Juni 2008 - 18:59

Trijnie:

Erik, zorg dat je je ogen op de juiste plek houdt. Je hebt nog heel wat te bekijken daar. Gisteren nog een bericht naar je gestuurd in L.A. Zorg dat je je rust krijgt: Voel je je de volgende dag weer fitter voor de heerlijke wijnen daar. Tot de volgende keer.

• 04 Juni 2008 - 06:18

Us M:

Haai Eer,
    Oh Eer is er niet, zeker iets eerder begonnen.
    Heeee heee !!!! Zit ie in Amerika ? Uh Uh Uh.
    Nou succes daar dan hoor en uh. Kan ik hier zitten, kan ik daar zitten, kan ik hier zitten, kan ik daar zitten. Dikke kus

• 04 Juni 2008 - 08:49

Karin:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Jullie doen ook best veel in een korte periode he. Heeft Cock het ook een beetje naar zijn zin lees zo weinig over hem. Maar leuk om zo ff jullie te volgen.

Greetz Karin (vriendin Ramon)

• 04 Juni 2008 - 12:03

Dennis: