In Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu In Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

In Los Angeles

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

01 Juni 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag Hollanders,

Ja, ik ben in Los Angeles en heb een goede vlucht achter de rug.
Zo net een Curry Chicken naar binnen gedrukt en de Klitsie collega's weten wat dat met Erik zijn darmpjes gaat doen

Goed, we hebben de auto gehaald en lekker een paar Budweisers gepakt
Tevens stonden wij voor de maand mei in het hotel geboekt en dat is al weer een tijdje geleden

Maar goed, we kunnen hier blijven pitten en morgen met de auto richting San Francisco, maar eerst Los Angeles uit rijden.
Dat gaat ook wel een jaar duren denk ik, wat een stad zeg!

Verder heb ik er al een lange dag op zitten en begin nu toch wel zand in mijn ogen te voelen
Straks lekker pitten, maar toch nog effe een laatste Budweiser scoren

Mooi de eerste dag zit erop inclusief vlucht en wens jullie welterusten

Oh nee, jullie worden net wakker geloof ik

Groetjes Erik

  • 02 Juni 2008 - 06:00

    Marion:

    Dus gewoon internet in je hotel!!! Snurk ze en inderdaad.....je dekbedje zal wel lekker opbollen......

  • 02 Juni 2008 - 07:36

    Ramon:

    Hoi,
    Als het goed is ben je samen met mijn vader daar.
    Ik hoop voor hem dat hij op een andere kamer ligt...


  • 02 Juni 2008 - 10:14

    De Hurkies:

    he eric,lekker geslapen hoe is het weer daar? hier wat benauwd en klam.
    succes met rijden daar in die stad.
    tot horens..doedoeiii

  • 02 Juni 2008 - 10:15

    De Hurkies:

    he eric,lekker geslapen hoe is het weer daar? hier wat benauwd en klam.
    succes met rijden daar in die stad.
    tot horens..doedoeiii

  • 02 Juni 2008 - 11:46

    Dennis:

    Die curry kan niet goed voor jou zijn dijkstra, straks denken ze nog dat je ali chemikalie bent.... Het is hier inmiddels lekker opgeklaard, 28 graden en een lekker zonnetje, mazzel

  • 02 Juni 2008 - 11:47

    Dennis:

    heb je al een schrale Bruno?

  • 02 Juni 2008 - 12:25

    Heleen:

    Geniet van je vakantie en rijd voorzichtig!! Heb je ook een Tomtom in de auto zitten?? Wie weet waar je zonder terecht komt. LA heeft ook een paar bijzondere achterstandswijken.... Best de moeite waard om een keer te bezoeken.

  • 02 Juni 2008 - 13:32

    Baas A:

    Uh Uh Uh,
    Ik dacht dat jullie naar Kos gingen ?

  • 02 Juni 2008 - 13:36

    Baas A:

    Mijn god wat zullen die Yanken blij met je zijn.
    Van een broodje kaas krijg jij al behoorlijk last van drukverschil, kun je nagaan wat er nu loos is na zo'n lange vlucht en dan ook nog kipcurry. Ik mag hopen voor je dat ze je niet op pakken voor luchtvervuiling

  • 02 Juni 2008 - 22:06

    Nellie:

    Hee broer,
    Ook de fik in de Hollywoodstudio's nog mogen aanschouwen? Er waren wel 400 brandweerlieden voor nodig, maar misschien had jij de boel in één keer uitGESPROEID?

  • 03 Juni 2008 - 10:54

    Trijnie:

    Fijn dat je goed aangekomen bent daar in L.A. Geniet er van. Ik weet één ding zeker.... Die Curry Chicken krijg je bij ons in Vriezenveen niet; want nu ik al die verhalen hoor van je collega's, wil ik graag bespaart blijven van dat ongemak. Laat die luchtjes maar in Middenmeer. Wij hebben iets anders op het menu. Veel plezier en tot horens !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 35180

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: