Ben nog niet opgevreten door de bosjesmannen - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Ben nog niet opgevreten door de bosjesmannen - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Ben nog niet opgevreten door de bosjesmannen

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

08 Oktober 2009 | Namibië, Windhoek

Zo, hier is ie weer een keer.
Na een paar dagen totaal verstoken te hebben gezeten van internet, nu weer eens een berichtje uit Namibie.
Goed, ik zal het niet hebben over de koffers na het avontuur in Windhoek.

Na Windhoek zijn we 2 dagen naar Waterberg geweest en in het begin vonden we daar nog al tegenvallen.
Maar de 2e dag werd het ruimschoots goedgemaakt, met een bezoek aan een cheetah farm en een safari drive van dik 6 uur.
Verder hadden we daar het mooiste huisje met een topuitzicht en jawel een buitendouche.
Goed collega's kom maar los, Erik onder een buitendouche ........... om zelf in te vullen.
Dus uiteindelijk was Waterberg toch supergaaf en lekker genoten van goede rode wijn.

Heb ook al vele vleessoorten gegeten waaronder Kudu, Eland, Impala en een lekkere Hema worst (het laatste twijfel ik nog een beetje aan)

Na Waterberg zijn we naar Etosha gegaan en in dit park hebben we genoten van vele dieren. Fantastisch om zoveel dieren te zien op 1 grote kale vlakte.
Verder heb ik vandaag op de maan gestaan en wel in de Etosha pan.
Wat een kale vlakte en zicht tot nowhere.
Vandaag Etosha uitgereden en zitten nu in een safari park naast Etosha.
Geweldig park met zwembad, bar (lekker windhoek lager drinken)
Ja, het is toch wel weer genieten in Afrika.

Morgen gaat de rit naar Rundu en dit ligt aan de grens met Angola, er ligt alleen nog een rivier tussen.
Het malaria probleem ligt daar 10x hoger dan normaal.
Dus mocht ik als Flipje van de Betuwe terugkomen, dan weten jullie wat er gebeurt is met mij!!

Mooi, ga effe genieten van een frisse duik in het zwembad en tot horens.

Groetjes Erik.

  • 08 Oktober 2009 - 15:33

    Us MMM:

    Hijijijj Eer !!!!
    Hmmmm, ik zie het helemaal voor me, jij met je strakke lichaam onder de buitendouche. Doet me weer denken aan die goeie ouwe tijd. Ik mijn zeepje pakken en jij... uh uh uh. Jammer dat je daarbij toen geblesseerd bent geraakt aan je rug.
    Lieve Eer, doe je wel voorzichtig daar met al die malariaproblemen ? Ik heb begrepen dat dit de ergste vorm van galamimimimidia is die er is. Ik wil echt niet dat jou Flipje er uit komt te zien als een potje betuwejam.

    Lieve groetjes en tot gauw.

    Ps. Hoe is het met je stoelgang (ivm je verdoofde grommertje).

  • 08 Oktober 2009 - 15:57

    Vader Abraham:

    Hijijijj Us MMM (lol)smurf daar ben je dus !!IK was je al kwijt!! Maar nu weet ik het, je bent door de waterkraan gegaan om onder de buitendouche aan je trekken te komen.Ga a.u.b. wel met je armpjes wijt staan anders flikker je nog door het putje heen ...........en dan moet potige(dieookgekisopjezeepjesgrapjes) smurf je weer redden.

  • 08 Oktober 2009 - 21:06

    Marion:

    Doe es ff wat foto's uploaden! Ik ben wel nieuwsgierig naar zo'n luxe lodge met zwembad. Enne over wat voor temperaturen hebben we het? Veel plezier morgen! Angola he? brrrrr niks voor mij......

  • 08 Oktober 2009 - 21:36

    Blaasvoetbal:

    Hmmm, voor zo'n buitendouche hoef je niet naar Afrika, hoor. Ik hoef hier maar naar buiten te stappen en ... En volgens mij heb jij geen kans op malaria, want dat heeft je moeder al in haar jeugd gehad, je hebt voldoende afweerstoffen.
    Hoe ben je eigenlijk aan de aandacht van de bosjesmensen ontsnapt? Effe snel achter een takje gaan staan zeker, of achter pa of je andere medereizigers? Of had je je gecamoufleerd ala Rambo - t-shirt gescheurd om een band om je voorhoofd te krijgen, maar dat zal wel niet, want jullie hebben geen bagage! Tja, nu wel, maar hoe jullie er aan gekomen zijn, is nog steeds voor iedereen een vraag!

  • 09 Oktober 2009 - 10:33

    Ben Snik:

    He erik,

    Windhoek Lager, lekker donker biertje. Ik weet hoe dol jij hier op bent..

    Veel plezier daar, Mar en ik missen je ontzettend.

    Groetjes en een dikke zoen van Ome Ben

  • 09 Oktober 2009 - 10:54

    Karen:

    Hoi Erik,

    Het lukt je toch wel steeds om een berichtje te plaatsen, leuk om te lezen. Etosha Pan, ik heb het even gegoogeld ziet er bizar uit.
    Ben benieuwd naar je volgende stop we horen weer.

    groetjes Karen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Windhoek

Back to Africa

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2009

Back in Holland en pics!

17 Oktober 2009

Met een bootje de grens over!

16 Oktober 2009

Werelds!

13 Oktober 2009

Okavango

12 Oktober 2009

Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 35188

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: