Toevoeging - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Toevoeging - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Toevoeging

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

18 Juni 2008 | Nederland, Middenmeer

Nog ff een toevoeging,

Heb bij mijn vorig verstuurde mail mijn maximaal aantal foto's erbij geplakt.
Als jullie een vergroting willen zien, klik dan op de kleine letters foto onder de digitale foto.

Het is een selectie, want ik heb zoveel digitale foto's genomen.
Heb er ook nog even een fotootje bijgedaan van het zwembad, heb jullie namelijk zoveel in mijn vorige mails gezegd dat ik ging zwemmen. Dus hier het bewijs!

Maaazzzzzzeeeeeelllllll!!!!!!!!!!

  • 18 Juni 2008 - 22:14

    Stratenmaker Op Zee:

    Strakblauwe luchten, prachtige panorama's... ben blij dat je ze pas kon plaatsen nu je al terug bent. Want dat betekent dat jij het evenzeer mist als wij! Dat je zo laat je weblog nog aanpast, betekent dat je de komende week last zult houden van een MEGA-jetlag, dus let op collega's: Zelfs bij een MEGA-order valt Erik in slaap!

  • 18 Juni 2008 - 22:17

    Toevoeging:

    Ik heb je vanavond gezien en zou niet weten waar die ene kilo gebleven is! Cocaine-bolletjes? Illegale cd's in de kontzakken? Tropische dieren ingevoerd? Hamburger in je afgebroken holle kies?
    Ik wil het NU weten!

  • 19 Juni 2008 - 09:19

    Karen:

    Hoi Erik hoe is het met de jetlag??
    We hebben genoten van je verslagen, elke dag weer even kijken wat je nu weer beleefde. Nog een dag rust en dan begint de werksleur weer. Tot morgen, karen

  • 19 Juni 2008 - 12:40

    Hoera !!!!!!!!!!!!!!:

    Hoera hoera hoera,
    Borat is er weer !!!!!!
    Uh uh uhhhh uuuuuhhh uh !
    We hebben het gemist hoor de vaste routine;
    -09.30; Eerke komt aan fietsen.
    -09.45; Na even uitzweten gaat us Eerke, zich even omkleden en een bakkie doen.
    -10.00; Even een sinaasappel eten.
    -10.30; Even een appel eten.
    -11.00; Even een stuk ontbijtkoek eten (goed voor de stoelgang)
    -11.01; Effe toiletteren.
    -11.02; Zo nog een bakkie.
    -11.10; Nog effe toiletteren. Die koffie ook.
    -11.30; Effe internetten.
    -12.29; Stoppen met internetten en eten.
    -13.59; Terug op kantoor na iets te lang te hebben gegeten. Snel nog een tomaat, anders loop ik straks achter op schema en daar raakt mijn maag van in de war.
    -15.30; Effe een ordertje invoeren en dan langzamerhand weer naar het toilet schuiven voor de 3e of 4e sessie van vandaag.
    -15.45 t/m 17.30;
    Koffie en uitrusten van de zware dag.
    -17.59; Op weg naar huis op de racefiets(gedateerde) en wel even de tijd opnemen.
    -18.01; Avondeten naarbinnen en dan uhhh uhhh uh uh.
    Shit, vergeten het fietspak op het werk.
    Nou dat zal morgen weer lachen worden op de fiets, want het gaat regenen.

    Tot morgen us Eerke

  • 19 Juni 2008 - 12:47

    Winterbanden:

    Het is goed dat Erik zijn winterbanden heeft laten zitten. Het heeft de afgelopen weken echt ontzettend gesneeuwd en gevroren.
    Het staat ook nog mooi trouwens.
    Groetjes Koning Winter (Persoonlijk doet het mij overigens niets hoor !)

  • 19 Juni 2008 - 14:21

    Aanvulling Hoera !!!:

    Uh uuuuhhhh uuh uh uh uh.
    voor 09.30 uur doet us Eerke ook nog wat hoor.
    -05.05; Eer z'n wekker gaat af.
    -05.06; Na een flink ontbijt gaat us Eerke zeer monter aan een korte ochtendwandeling beginnen.
    -07.22; Eerke loopt even langs het huis in aanbouw van Jan Smit en zijn lieftallige vriendin. Dat heb je met echte fans.
    -08.35; Thuis gekomen ruikt Eer even onder zijn oksels en komt tot de conclusie dat een beetje odorex het wel weer doet deze ochtend.
    -08.36; Banden oppompen (minimaal 0,4 bar) van die mooie nieuwe racefiets en karren maar.
    Pluk de dag, dus snelheid maken en zsm via het kopje van Bloemendaal naar de Witte Paal te Schagen.
    -08.38; Nog even zwaaien, in Bergen aan Zee, naar onze vrienden die zo mooi wonen daar bovenop die duintop.
    Kijk ze eens kijken naar mijn gespierde .......
    -09.29; We pakken in Schoorl nog even snel een bosje langs het fietspad mee. pfffrrrt
    -09.30; Eerke komt aan fietsen en de rest is geschiedenis.

    Erwick (us Eer in het Amerikaans volgens mij of het is een soort spray), welcome back and see you tomorrow. We hebben je zoals altijd weer gemist.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middenmeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 35202

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: