Ik zie 't al! - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Ik zie 't al! - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Ik zie 't al!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

14 Juni 2008 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Ja ik zie 't al,

Ik kan voorlopig nog een paar weken in Amerika blijven.
Er zijn namelijk enkele collega's bij Klitsie die geen flikker te doen hebben!
Het begint zo langzamerhand wel af te dalen naar peuterniveau!!!!!!!!

Maarre, ik heb vandaag de Grand Canyon bezocht en genoten van de geweldige uitzichten.
Ook weer mooie plaatjes geschoten, maar ik vond het wel supertoeristisch.
Moet het niet vergelijken, maar ik heb 1,5 jaar geleden ook de Fish River Canyon in Namibie gezien en kreeg daar toch meer een kik van.
Oke, als je deze route aandoet, moet je ook de Grand Canyon meepakken.

Gisteravond in het Indianenreservaat heerlijk genoten van een Navajo Taco.
Geweldig eten was dat en voor de herhaling vatbaar.
Ook mooi dat de bediening geheel bestond uit Indianen.

Morgen de route 66 rijden en nog een mooie overnachting (volgens zeggen) aan de Colorado Rivier.
Ik ben weer benieuwd, daarna weer richting Los Angeles om vervolgens dinsdag weer in de 747 te stappen van de KLM.

Tot nu toe vond ik deze reis indrukwekkend, maar ik ben Afrika minded en mis toch wel het onverwachtse van het wild.
Ja, ik weet het, Amerika en Afrika zijn totaal anders.
Toch blijft deze reis een fantastische ervaring en had het niet willen missen.

Ga nu nog effe van de 2,5 aankomende dagen genieten.
Het blijft hier trouwens topweer en elek dag hoge temperaturen.

Groetjes Erik.


  • 15 Juni 2008 - 08:57

    Marion:

    Hahaha! Inderdaad!!! Maar volgens mij is het niveau nooit hoger geweest hoor!;-) Mooi dat je zo geniet! Het lijkt me als ik alles zo lees nog best vermoeiend, dat geheneweer tussen die schreeuwende steden en de overweldigende natuur. Nou, we gaan het allemaal horen! Veel plezier nog van je laatste dagen daar en tot vrijdag!

  • 15 Juni 2008 - 19:45

    Janike:

    Is het alweer bijna voorbij??? Time fly's when Erik is gone!!
    Nou we spreken je dan vast snel weer!!
    Nog effe genieten maar!!

  • 15 Juni 2008 - 21:44

    Vuurwater&Kopstootje:

    Waarom zover vliegen als je alles in Slagharen kunt vinden? Cowboys en indianen niet te kort en ze vinden het juist prima als je een bier of neut neemt.
    Maarrrrrr... hoe gaat het rijden, meestal maken jullie brokken met huurauto's of je krijgt een leuke foto thuisgestuurd waarop Joop en jij, met tong uit de mond van inspanning, de geluidsbarriere doorbreken. Straks weer een maand of zes een advocaat nodig om de lease-maatschappij op afstand te houden? Een knol is wel goed verzekerd, een heilige koe niet. Even Apeldoorn bellen?

  • 16 Juni 2008 - 08:06

    Collega:

    Haaai eer, het wordt tijd dat je weer terug komt, dan stijgt het niveau weer tot normaal peil. Nouja, normaal...


  • 16 Juni 2008 - 10:02

    Karen:

    Ik zie dat de klitsies weer het hoogste woord voeren. Kijk er niet van op. Erik nog een paar fijne dagen en goede vlucht terug. Groetjes Karen

  • 16 Juni 2008 - 20:16

    Bep:

    mannen hele goede vlucht.
    groetjes bep

  • 16 Juni 2008 - 21:22

    Ilanit:

    Hi Erik!

    Heb ik eindelijk je mailtjes kunnen lezen nu ik on-line kan. Het duurde even met Ziggo maar dan heb je toch ook wat 6 weken later dan gepland! Geniet er nog even van en tot gauw. Goede reis alvast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 35193

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: