Mooie dag - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Mooie dag - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Mooie dag

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

12 Juni 2008 | Verenigde Staten, Moab

Zo peopletjes,

Heb vandaag een mooie dag achter de rug, vanmorgen een fantastisch park bezocht en mooie plaatjes geschoten.
Ja sorry! ik probeer het hier niet meer op deze weblog te krijgen.
Krijg af en toe het gevoel hier, in een ontwikkelingsland te zitten.

Vandaag zaten we nog steeds in Moab en zonet heerlijk gegeten.
Het weer is nog steeds top en ik kom als een neger terug.
Op Schiphol zal ik mijn werkvergunning wel moeten laten zien denk ik!

Morgen gaan we naar een Indianenreservaat en daarna richting de Grand Canyon.
Houden jullie mijn per sms nog even op de hoogte, wat het Nederlands elftal morgen gaat doen.
Nogmaals ik zit in een indianenreservaat en ga er vanuit dat ze daar geen voetbal uitzenden.
Misschien hooguit Witte Veder 3 tegen Uch Uch 7.
Maar dat interesseerd mij geen ene moer.

Wat mij wel opvalt hier, is de houding van sommige Amerikanen, heb het gevoel soms in 1980 te leven hier.
O ja, ik ben gewaarschuwd voor zeer slappe koffie hier!
Nou, dat is waar! Het is echt geen zuipen dat slootwater.
Gadverdamme!!!! In Holland smeren ze daar auto's mee door.

Verder is het goed toefen hier, vooral de laatste dagen.
De Canyons zijn echt een bezienswaardigheid met vele uitzichten.

Goed, ik ga een wijntje drinken en een goed weekend allemaal.
Morgen Non Alcoholica.
In het Navajo indianenreservaat mag je geen alcohol drinken.
Ik ga ze het maar leren denk ik, of ik drink de ruitensproeiervulling maar leeg!

Groetjes uit Utah.

  • 13 Juni 2008 - 10:05

    Opperhoofd Totumpaal:

    Kijk aan, ga je eindelijk naar je roots ?
    Kun je eindelijk weer eens echt jezelf zijn !
    En ja, we houden je niet op de hoogte van ons Oranje. Tot kijk en groetjes aan je vrinden daar he ! Doei doei Natte Wind.

  • 13 Juni 2008 - 20:50

    Roel En Martha:

    hoi erik
    nederland heeft gewonnen met 4-1 tegen frankrijk geweldig toch ze gaan door met de kwart finale.
    zo te lezen vermaak je je best ga zo door.
    groetjes ROEL

  • 13 Juni 2008 - 21:46

    Marion:

    Gekkenhuis hier!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Moab

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 35202

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: