In Grover Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu In Grover Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

In Grover Beach

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

02 Juni 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hey Guys,

En is alles goed in Holland?
Hier wel en vandaag een stuk gereden richting Grover Beach, Ja Grover Beach.
Dus niet denken aan die mislukte blauwe Sesamstraatpop een het strand.
We zijn vanmorgen Los Angeles uitgereden en voordat we daar uit waren, was het ruim een uur verder.
Nee, niet fout gereden, maar die stad is zo groot.

Los Angeles is iets groter dan Middenmeer, heeft iets meer buitenwijken!?
Wel goed weer hier en een mooi stuk langs de oceaan gereden.
Het is overal kurkdroog, 1 peuk uit het raam en dit gedeelte van Amerika staat weer te roken.
Maar, gelukkig rook ik al een paar jaar niet meer, dus mij kunnen ze niet de schuld geven.
Onderweg trowens ook de mooie kustlijn bekeken.

Verder zo net hier bij het hotel even in een zwembad gesprongen, had nog al een verbrande achterwerk door die Kip curry.
Zodoende kon het effe afkoelen in het water.
Nee, heb totaal geen last gehad van die Kip Curry.
Nu zijn er enkele denk, die mij niet geloven.

Morgen gaan we naar San Francisco en daar hebben we 2 dagen, mij benieuwen hoe het daar is.

Goed, wens jullie weer het allerbeste uit The States en bedankt voor al jullie reacties tot nu toe.

Groetjes Erik


  • 03 Juni 2008 - 06:17

    Baas B:

    Ik heb altijd gedacht dat LA een buitenwijk van Middenpeer was.

  • 03 Juni 2008 - 06:43

    Marion:

    Gelukkig ben je uit LA en dus niet geronseld door "The Bloods". Veel plezier in SF!!!! Dit is wel leuk zeg!! Grtz Marion

  • 03 Juni 2008 - 08:28

    Karen:

    Hoi Erik,

    Je hebt er maar druk mee.
    Je snapt wel dat wij je hier dus niet vergeten want ook wij hebben het druk mee als ik voorgaande berichten zo lees. He geniet van SF en tot gauw weer horens.

    Groetjes Karen

  • 03 Juni 2008 - 13:30

    Tineke:

    yep hier alles ok.. lekker warm ook...
    we missen jullie eigenlijk niet :-0
    leuk om te lezen hoe jij het naar je zin hebt,,, met de rest ook alles oke ??? groetjess aan arie poland en cock granneman

  • 03 Juni 2008 - 18:10

    Janike:

    Geniet er maar van ouwe!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2008

Toevoeging

18 Juni 2008

Gelukkig heb ik de herinneringen en de foto's nog

17 Juni 2008

Nog effe in L.A.

16 Juni 2008

Back in L.A.

14 Juni 2008

Ik zie 't al!
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 35198

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: