Etosha - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Etosha - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Etosha

Door: Erik Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg erik

31 Oktober 2012 | Nederland, Middenmeer

Hai iedereen in Holland!

Hier is tie weer uit Namibië, ik ouwehoer jullie weer ff bij vanuit Etosha!
Gisteren zijn we vanuit Windhoek naar de rand van het Etoshapark gereden en nog een kleine safari rit gehouden.
In die 2 uurtjes hebben of hadden we meer gezien dan vandaag de gehele dag.

Vandaag hadden de meeste dieren een snipper dag denk ik, gisteren hebben we nog leeuwen gezien onder een boom. Het stikt hier van de zebra's, ze hebben ze hier uitgevonden volgens mij.
Na die rit van gisteren zijn we gaan zwemmen inclusief lekker bier drinken. Vervolgens zijn we gaan eten en toen begon het, de wijn was niet aan te slepen. Ik denk datde zwarte bevolking de eerste 5 jaar weer druiven moet trappen, eer de gehele wijnvoorraad daar weer up to date is!
Na het eten begon het personeel met 2 muzikanten Afrikaanse liederen te zingen, dit was echt kippevel!
Tijdens deze liederen hebben we ook nog de polonaise gelopen, volgende keer neem ik slingers mee.

Vandaag weer Etosha in en weinig gezien, er is hier namelijk een paar weken geleden veel regen gevallen en daarom is er genoeg water voor beesten. Op die manier hoeven ze niet naar de waterplassen te lopen waar de meeste uitkijkt punten zijn. Gelukkig hebben we de Caprivi strip en Chobe in het verschiet liggen.Dus daar is onze hoop nu op gezet.

Morgen n rijden we richting Rundu voor een overnachting en daarna richting de Caprivi strip.

Verder alles all right hier en tot horens! Groetjes Erik.

• 31 Oktober 2012 - 20:11

Jane:

Ik dacht je ging naar africa voor de omgeving en de dieren, zo te lezen gaat het nu meer aan de bier;-) xx

• 31 Oktober 2012 - 21:56

Zus:

Stef Bos er ook? Mazzelaar!!!

• 01 November 2012 - 00:37

Marianne Vroegop:

leuk verslag erik, goed om te weten dat ik de eerste vijf jaar dus niet die kant op hoef te gaan ;)
    enne... hebben ze bij al die zebra's soms ook de stoplichten uitgevonden?

• 01 November 2012 - 11:27

Joop Koppen:

Heeeeee Dijkie leuk al die reisverslagen ik lees dat het bier en de wijn daar goed is, en genieten van de omgeving. We spreken mekaar groetjes van Joop en Nel.

• 02 November 2012 - 16:36

Oemfoefoe:

He Eertje,
    De volgende keer als je weer op safari gaat neem dan de drank nadat je een rondje door een park hebt gereden. Ik heb het namelijk eens nagezocht op internet, er loopt in heel het Etoshapark maar 1 zebra rond. Je hebt dus waarschijnlijk ietwat dubbel gezien. Er was ook maar 1 muzikant aanwezig en je hebt op je rechterarm een klein pukkeltje, maar als jij dat kippevel gaat noemen wordt het tijd de drank toch eens te laten staan. Het is toch echt best link hoor, het gevaar schuilt er namelijk in dat je polonaise hebt gelopen met een paar leeuwen ipv met je reisvrinden.
    Ook schijnt het zo te zijn dat als je zoveel bier en wijn achter elkaar wegtankt, je stoelgang wat sneller opgang komt als normaal en dat dit weer wat meer ontluchting en drukverschil geeft, vooral tijdens het reizen.
    Gelukkig Eertje heb jij daar "bijna" nooit geen last van.

Laat je snel weer wat van je horen lieverd ?
    Ik hou ook van jou en mis je ook ontzettend !!