Weer thuis! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Erik Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg erik

15 November 2012 | Nederland, Middenmeer

Ha allemaal,

Ja, dit jaar heb ik niet zoveel weblog verhalen de lucht ingegooid als andere jaren.
Maar zoals eerder gezegd, had ik niet veel zin om mij gek te gaan zoeken naar internet verbinding.
In sommige streken in Botswana en Namibie is het gewoon klote om internet te krijgen, daar sturen ze namelijk nog postduiven de lucht in.

Maar sinds vandaag huis ik weer in Nederland, gisteravond zijn we weer van Windhoek naar Frankfurt gevlogen en vervolgens naar Schiphol.

De laatste dagen hadden we in Maun te Botswana gezeten, deze lodge was helaas niet de beste.
De kamers leken wel sauna's, het personeel had totaal geen zin om te werken, het zwembad leek op een gebombardeerde stad, enz.. enz.. o ja en we zijn daar gek gestoken door Afrikaanse langpoten. Ik leek Flipje van de Betuwe wel!

De echte laatste dag van de vakantie was in de Kalahari te Namibie en dit maakte weer heel veel goed. Een toplocatie tussen vele dieren, die je vanaf het huisje bijna aan kon raken.

Deze vakantie wil ik wel samenvatten als zeer geslaagd, heb namelijk heel veel diverse dingen gezien.
Ook hadden we alle dagen tropisch weer, nu dus weer afkoelen hier in Nederland.
Het was wel weer even wennen, wat een weersomslag zeg!
Vanmorgen ook met het vliegtuig 20 minuten extra rondjes boven Lelystad gedraaid, omdat het vliegtuig door de mist niet op Schiphol kon landen.

Goed, ik knal er een paar foto's bij van deze vakantie en er zitten echt hele mooie tussen.
Mijn hoogtepunt is toch wel de luipaard van 3 meter afstand en alle Lodgehouders zeiden tegen ons, dat we erg lucky waren met dit dier zo te zien.

All right, tot zover dit verslag!
Groetjes Erik.

  • 15 November 2012 - 19:30

    Tamara:

    Welkom thuis Erik, wat fijn dat je zo van je vakantie hebt genoten, ik zeg nu lekker van je vrouwtje genieten genieten!

  • 16 November 2012 - 00:07

    Zus:

    Hee Flip!

    Vanochtend moest ik al krabben (en heb daarna een half uur in de file gestaan :-( ), maak de komende tijd je borst maar nat!

  • 16 November 2012 - 10:47

    Linda:

    hey erik, welkom thuis in het koude kikkerlandje.
    Vet mooie foto's zeg, ik ga ook ooit weer eens naar Afrika.
    Nou succes met verhuizen en wie weet zien we elkaar dit jaar nog.

    groetjes vanuit Heemskerk.

  • 16 November 2012 - 10:47

    Linda:

    hey erik, welkom thuis in het koude kikkerlandje.
    Vet mooie foto's zeg, ik ga ook ooit weer eens naar Afrika.
    Nou succes met verhuizen en wie weet zien we elkaar dit jaar nog.

    groetjes vanuit Heemskerk.

  • 16 November 2012 - 11:19

    Oemfoefoe:



    He Erik leuk dat je weer thuis bent (pfffffff).

    Blij weer op je eigen wc te kunnen zitten ?

    Doe je het een beetje rustig aan, je gaat namelijk volgende maand ook al samenwonen.
    Denk om je rug !!!!!!!!!

    Ik zie je weer op cursus volgende week donderdagavond he !!?
    ( Neem jij de toiletrollen mee of zal ik het deze keer voor mijn rekening nemen ? )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 35171

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: