Doorbakken! - Reisverslag uit Nata, Botswana van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Doorbakken! - Reisverslag uit Nata, Botswana van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Doorbakken!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg erik

09 November 2012 | Botswana, Nata

Zo, na eergisteren een verslag te hebben gemaakt, hier een volgende.

Op dit moment zit ik achter de PC te tappen van zweet in Nata, het is hier zo enorm warm.
Deze middag hebben we gebruikt om een paar biertjes achterover te slaan bij het zwembad, na vanmorgen uit Kasane te zijn weggereden.

Deze weg die we vandaag hebben gereden, was een stuk beter dan 3 jaar geleden. Toen was het 1 grote gatenkaas, nu hebben ze het meeste goed gemaakt door er nieuw asfalt op te gooien.

Eergisteren hebben we op de Chobe rivier nog een mooie bootsafari gemaakt en heel veel gezien, waaronder zeer veel olifanten, krokodillen, the african fish eagle, buffels, enz.. enz..
Wederom heb ik hier ook mooie plaatjes van geschoten en als ik thuis ben, zal ik er een paar laten showen via deze weblog.
Ik kan het nu wel doen, maar het internet is hier zo traag als dikke kak door een dunne trechter.

Goed, de laatste dagen van deze Afrika reis beginnen weer aan te breken, aanstaande woensdag vliegen we weer vanuit Windhoek naar Frankfurt en dan nog naar Amsterdam.
Morgen rijden we nog 300km naar Maun en daar gaan we de Okavango in, hier blijven we ook een aantal dagen.
Uit ervaring van 3 jaar geleden weet ik, dat hier de internetprik zeer klote was.
Waarschijnlijk moeten jullie het hier dus weer even mee doen.

Mooi, ik ga de airco weer opzoeken en wens jullie een heel mooi weekend toe.
Uit de reacties kan ik lezen, dat er iemand bij Klitsie Parket zijn eigen dood zit te vervelen.
Nog even weekje doorbijten von Lexhausen en ik kom de boel weer bij jullie verzieken.

Groetjes Erik.

  • 09 November 2012 - 17:13

    Oemfoefoe:


    Lieve Eertje
    Gelukkig dat je toch nog ergens iets over kak moest melden anders kon dit stuk niet door jou geschreven zijn.


  • 09 November 2012 - 19:10

    Tamara:

    Hoi!
    Goed te lezen dat je aan het genieten bent! Vond het erg leuk om je te volgen via je verhalen. Dus woensdag weer op huis aan? Das mooi want er zit iemand met smart op je te wachten! Geniet nog ff van je reis en we zien je wel weer!
    Groeten Roy en tamara

  • 09 November 2012 - 19:10

    Tamara:

    Hoi!
    Goed te lezen dat je aan het genieten bent! Vond het erg leuk om je te volgen via je verhalen. Dus woensdag weer op huis aan? Das mooi want er zit iemand met smart op je te wachten! Geniet nog ff van je reis en we zien je wel weer!
    Groeten Roy en tamara

  • 09 November 2012 - 20:45

    Smart:

    En daar is hij weer met zijn lievelings onderwerp. Kan niet wachten om je verhalen en foto's te zien. Geniet nog van je laatse dagen in Africa. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 35106

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: