Morgen gaat het gebeuren! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Morgen gaat het gebeuren! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Morgen gaat het gebeuren!

Door: Erik Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg erik

27 Oktober 2012 | Nederland, Middenmeer

Zo, effe een kort berichtje uit de kop van Noord Holland!
Morgen gaat mijn nieuwe Afrika vakantie van start, om 16.30 uur vliegen we naar Frankfurt en vanuit daar met Air Namibia richting Windhoek.
Vanuit daar probeer ik jullie weer op de hoogte te stellen, van wat ik allemaal mee ga maken.
Ik hoop dat ik wat PC internet prik kan vinden, 3 jaar geleden was dat nog wel eens een probleem in die klappermelklanden.

Degene die geen mail meer willen ontvangen van mijn weblog en nog wel in de mailinglijst staan, kunnen zich afmelden.

Goed, nog even een avondje bij de kachel en vanaf maandag 2,5 week tussen de 30 en 35 graden +. Vreten jullie je eigen alvast maar vol met snert, hutspot en boerenkool, ik ga lekker BBQ-en met mijn ouwe en de familie Granneman.

Groetjes Erik.

  • 27 Oktober 2012 - 23:06

    The Dog....:

    Eer! Enjoy! The Leks zal wel weer met een mooie bijnaam voor je komen...........ga je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 35196

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: