Met een bootje de grens over! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Met een bootje de grens over! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Met een bootje de grens over!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

17 Oktober 2009 | Zambia, Livingstone

Goed, mijn vakantie zit er bijna op, hebben Zambia vandaag bereikt.
De grens passeren van Botswana naar Zambia was een lachertje, namelijk op een primitieve boot met reddingsvesten om.
Koffers gingen ook mee en in Zambia moesten we 50 US dollars de man betalen om het land in te komen.

Gisteravond hebben we lekker een tijdje op het terras gezeten en de nodige flessen wijn naar binnen geslagen.
Het was supergezellig en heb lekker zitten te ouwehoeren met die Amerikaanse die in Botswana had gewoond.
Zij was 's morgens ook mee met de safari toen we die baby cheetah zagen.
Die foto die ik had genomen vond ze zo gaaf, dus deze moet ik mailen naar haar als ik thuis ben.
Ja, luitjes!! Jullie hebben hier echt te maken met een vakfotograaf.
Maar op deze site zetten ho maar! Niet getreurd 't komt eraan.

Goed, vandaag in Livingstone de Zambiaanse kant bekeken van de Victoria Falls, supergezicht geg!
Alleen om deze watervallen goed te bekijken moet je naar Zimbabwe.
Maar ik ga geen 200 US dollars betalen om dat land in te komen.
Of Klitsie Parket moet me effe bij sponsoren, doe je best Alex!
Blijf ik hier nog effe en zijn jullie nog een tijdje van mij af.

Morgen worden we om 10.45 uur gehaald om naar de luchthaven te gaan.
Om 13.15 uur vliegen naar Johannesburg en dan dik 5 uur wachten voor de aansluitvlucht naar Londen.
Dus allemaal; Erik is coming back!!

Mail jullie dus nog een keer vanuit ons kikkerlandje en nogmaals met foto's.

Goed weekend allemaal en ik word hier op dit moment gek gestoken door de miggen.

Groetjes Erik

  • 17 Oktober 2009 - 17:20

    Marion:

    Ben benieuwd naar de pics! Je hebt hier wel wat gemist, het concert van Green Day was waanzinnig goed!!! Maar Billie Joe heeft beloofd dat het geen 2 jaar meer zal duren voordat ze weer komen! Goeie vlucht en tot dinsdag!!

  • 18 Oktober 2009 - 09:12

    Karen:

    Hele goede vlucht terug en zie je van de week.

    Groetjes Karen

  • 19 Oktober 2009 - 12:50

    Dirk S.:

    Mijn verontschuldigingen voor het uiblijven van een reactie op je vorige verhaal beste Erik. Ik had zo'n lang (slap)verhaal op papier gezet, dat ik waarschijnlijk ben genegeerd. Dat gebeurd me wel vaker trouwens. Ik zal dit verhaal daarom heel kort houden en aan mijn vriend 'de smurf' vragen of deze ook iets wil schrijven.
    Ik weet niet of je iets meekrijgt van het geleuter in Nederland maar wees gerust Eertje, je geld is veilig. Ik denk zelfs dat je de reparatie van je fiets gewoon kan betalen. Er is me namelijk ingefluisterd dat er een flinke aanslag op deze tweewieler is gepleegd. Helaas is de vandaal die dit op zijn geweten heeft nog niet gepakt. Of je zus moet meer weten?? Nou, ik ga hangen want ik heb nog meer te doen.
    Groetjes en tot gauw.

    Ps. De zwanehals licht klaar, je kunt hem zo ophalen en inbrengen.

  • 19 Oktober 2009 - 13:32

    Lol(lig)Smurf:

    Zo zo, die Eerke. Hij is gewoon illegaal over de grens gesmokkeld. Let maar op lieve kijkbuiskinderen, dit gaat weer enige nasleep krijgen in Nederland.
    Maar afijn, hij is weer veilig in het volgende land aangekomen. En laat ik dan maar een tipje van zijn sluier optillen;
    Er waren ezels, paarden en ontzettende aardige mensen die, ja je gelooft het niet, allemaal naar onze Berik en zijn reisgenoten zwaaide.
    Maar nu even sereneus. Nu lees ik voor de tweede keer over een Amerikaanse vrouw. Ik (wij?) willen meer weten.
    Bijv; Heet ze ook Us Mmm?
    Is ze lief voor je ? Komt ze mee naar Nederland ? Weet ze van je blessure ?
    Beste Borat, laat het ons alstublieft weten.
    Ik lees ook dat je op zoek bent naar een sponsor. Geen probleem lijkt me. Even Dirk S. bellen en het geld is onderweg. Niemand zal er problemen mee hebben als je er nog een paar maanden aan plakt.
    Alléén wat moeten we dan met je fiets ?

    Mazzzzzzzzzzzel.

    Ps. Als je het gaat uitleggen aan die Amerikaanse; I have a sleeping hole in my back.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Back to Africa

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2009

Back in Holland en pics!

17 Oktober 2009

Met een bootje de grens over!

16 Oktober 2009

Werelds!

13 Oktober 2009

Okavango

12 Oktober 2009

Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 35189

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: