Werelds! - Reisverslag uit Kasane, Botswana van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Werelds! - Reisverslag uit Kasane, Botswana van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Werelds!

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

16 Oktober 2009 | Botswana, Kasane

Yep here I am!
Zit nu voor de 2e dag in Kasane tegen Zambia aan, er zit alleen nog een rivier tussen.
Wat is er allemaal gebeurt de laatste dagen;

Van Maun zijn we naar Planet Baobab in Gweta gereden.
Dit had wat mij betreft overgeslagen kunnen worden, alleen de Baobab bomen waren wel gaaf om te zien.
Verder sloeg daar om het half uur de stroom uit, om vervolgens daarna helemaal geen stroom meer te hebben.
Het huisje stonk daar ook enorm naar een bepaalde vloerpolish, dit om bezoeken van cobra's tegen te gaan.
In de avond hadden we daar nog een wandeling naar een drinkplaats, ze hadden daar stoeltjes voor ons neergezet.
Het enigste wat we toen gezien hebben was, een manke ezel, 2 paarden en de hond van de buren die een frisse duik kwam nemen.

Gistermorgen zijn we daar vertrokken om hier dus heen te rijden.
Alleen van het dorpje Nata hebben we zo'n 50km over zeer slechte wegen gereden.
Ik zit nog achter de pc te schudden, mijn vullingen leggen nu in de Afrikaanse bush!

Gistermiddag hier in Kasane een bootreis gemaakt door Chobe National park en heel veel gezien.
Wereld! was het.
Overstekende olifanten, krokodillen, nijlpaarden, buffels, enz. enz.
Vanmorgen nog een safari gedaan van 3 uur en heb een topfoto genomen van een baby luipaard.
Maar sorry zus, je moet effe wachten tot ik thuis ben met de foto's.
Ik word hier de laatste weken constant van de pc geflikkerd, of ze hebben geen internet, of slechte stroomvoorziening.
Ben al blij als ik een verhaaltje af kan tikken.
Maar ik verzeker jullie, er zitten mooie foto's bij! Waaronder de Efteling, Slagharen en de Beekse Bergen. Shit nu lul ik uit mijn nek.

Morgen daan we nog een dagje naar Zambia om vanuit daar zondag van Livingstone terug te vliegen naar Johannesburg.
Heb vandaag al de auto ingeleverd en vanmiddag maar effe in Kasane kijken.
Heb vanmorgen de hele morgen zitten te beppen met een Amerikaanse, zij heeft een tijd in Botswana gewoond.
Zij had ook nog goede tips om morgen de dag in Livingstone te vullen.

Nou, hier moeten jullie het weer even mee doen.
Weet niet of ik morgen kan internetten, ander tot thuis inclusief FOTO'SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ERIK

• 16 Oktober 2009 - 09:11

Marion:

Ik ben benieuwd naar de foto's, zeker die van de Efteling! ik ga daar maandag heen, kunnen we vergelijken. Neem ff een flessie van die polish mee, misschien is het wat voor hier. Ja, hier! Ik zit alweer op mijn planningsplekkie want vanavond is Greenday!!
    Veel plezier nog en tot volgende week!

• 16 Oktober 2009 - 09:14

Karen:

Shit te laat ze is me voor hoor. Ik hoor niets over je rug ga er dus vanuit dat dat goed??????? gaat????? Geniet er nog even van daar in het warme Afrika hier zitten we al in de herfst. See You karen

• 16 Oktober 2009 - 10:59

??:

Waar is mijn inzgezonden stukje ???

• 17 Oktober 2009 - 18:04

Zus: