Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen - Reisverslag uit Maun, Botswana van erik dijkstra - WaarBenJij.nu Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen - Reisverslag uit Maun, Botswana van erik dijkstra - WaarBenJij.nu

Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen

Door: www.erikdijkstra.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg erik

12 Oktober 2009 | Botswana, Maun

Hi, daar is ie weer!

Ben nu 2,5 dag in Botswana en hebben Namibie verlaten.
Dus weer een nieuwe etappe van de Afrika reis, vandaag 400km gereden van Shakawe naar Maun.
Hier blijven we 2 dagen en gaan morgen de Okavango Delta bezoeken.

Gisteren ook een boottocht gemaakt en veel gezien, waaronder krokodillen, vele vogelsoorten, enz. enz.

Wel weer even wennen dit land, koeien, geiten, paarden, ezels en mensen lopen kris kras over de weg heen.
Ook hebben we een paar keer moeten stoppen voor controles, maar dit ging verder oke.
Het oversteken van de grens ging ook prima van Namibie naar Botswana.
Ik had er dik een uur voor uit getrokken, maar binnen een half uur stonden we in Botswana.

Ik zal deze mail even kort houden, want mijn tijd loopt af.
Zal morgen even meer de tijd nemen om jullie te mailen.

Maar 't gaat verder prima en het is hier smoorheet.

Spreek jullie weer, groetjes Erik

  • 12 Oktober 2009 - 15:09

    Vader Abraham:

    Ik vind het erg gaaf allemaal. Zal mij benieuwen wat lolsmurf nu weer in petto heeft . Ik wacht met spanning op zijn altijd erg leuke en (onvoorspelbare) reactie.Het zal wel over de geiten gaan,want dat voorzetje heb je alweer gegeven. Laturrrrrrrrrr

  • 12 Oktober 2009 - 19:49

    Zus:

    FOTO'S!!!

  • 13 Oktober 2009 - 08:06

    Voorspel Smurf:

    Geen grapjes over mijn voornaam graag.
    Ha die Eer, gaaf man om zo'n enorme lange reis te maken om koeien, geiten, paarden, ezels en zelfs mensen te zien lopen.
    Wil je me een lol(smurf) doen en er foto's van maken ?
    Zeg vader Abraham, even een vraagje; Dat van die geiten, denken wij hetzelfde ? En denk je dat onze Borat ook hetzelfde denkt ? Behhh!
    Oh jee, ik moet het kort houden want Asrael komt net aangerend en heeft ontzettende honger.
    Groetjes en prettig reis maar weer.

    Ps.
    He Eerke, hoe is het met je slapende afsluitklep ?

  • 13 Oktober 2009 - 13:18

    Vader Abraham:

    Het moet toch wel de hele dag Lachen,Gieren,Brullen zijn op het werk!! Moet echt verschrikkelijk zijn om die een paar weekjes te missen !! Erik ik wens je nog veel plezier daar, en je boft maar met die veel te grappige collega en werkgever

  • 13 Oktober 2009 - 22:20

    Zus:

    Artis is toch goedkoper, hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Botswana, Maun

Back to Africa

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2009

Back in Holland en pics!

17 Oktober 2009

Met een bootje de grens over!

16 Oktober 2009

Werelds!

13 Oktober 2009

Okavango

12 Oktober 2009

Waar koeien, geiten en ezels langs de weg lopen
erik

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 35190

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 15 November 2012

Love Africa!

01 November 2010 - 22 November 2010

Ach, 't is weer Afrika geworden!

02 Oktober 2009 - 19 Oktober 2009

Back to Africa

01 Juni 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: